A korai digitális filmkészítés
Olvasnivalónak ezt a cikket ajánlanám, amiben a digitális kamerákat hamar adaptáló rendezők, például David Lynch, Miranda July, és Michael Mann szólal meg a döntéséről.
A trendet Lucas rúgta be Hollywoodban az Attack of the Clones-szal. És minden mögött a CineAlta F900 kamera állt. De a független filmes, Dogma és többi múltat is átveszi a hatalmas cikk, mielőtt előkerül az Apocalypto, a Zodiac, na meg az igazi digi mestermű új Miami Vice film, és hogy milyen lehetőségeket nyitott a digitális technika és esztétika.
If I have a negative judgement [of other filmmakers], it’s of people trying to make video look like film. The whole virtue of it is to arrive at a new form.
Michael MannThe digital mainstream is bent on producing images for mass consumption. That’s a problem for us all: how conservative you are, how conservative digital makes your images, how aggressive you are, how radical digital makes your images. The ultimate question is not the difference between digital and celluloid, it’s still the difference between one human being and the next.
Jia ZhangkeHasonló tartalmak
Jövőre forog az új Highlander
- Filmbuzi
- 22 Nov, 2024
És akkor Frankenstein
- Filmbuzi
- 22 Nov, 2024