Változtat a Calzedonia: itt az új márkanév
Univerzum + alapító = új márka.
Oniverse néven működik tovább a többek között a Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Tezenis márkákat tulajdonló Calzedonia-csoport, jelentette be az alapító Sandro Veronesi. A választást az „univerzum” angol megfelelője valamint az alapító vezetékneve ihlette (az Oniverse a Veronesi anagrammája), írja az olasz Forbes.
Több ebből Változtat a Calzedonia: itt az új márkanév Új díj megfizetésére kötelez a Ryanair, az utasok felháborodtakAz új márkanevet egy, a munkavállalók között megrendezett versenyben választották ki. Veronesi szerint az új név
hűen tükrözi a vállalatcsoport almárkái felé közvetített értékeket: az összetartozást, ugyanakkor a szabadságot is.
Dollármilliárdos
Veronesi nem ismeretlen a Forbes világában: becsült vagyona mintegy 1,3 milliárd dollárra rúg, ezzel anyalapunk idei milliárdoslistáján a 2259. leggazdagabb ember. A trentói születésű üzletember 27 évesen, 1987-ben alapította a Calzedoniát.
A vállalat 1996-ban indította el az Intimissimi márkát, 2003-ban a Tezenist, 2022-ben pedig több mint 3 milliárd eurós árbevételt értek el.
The post Változtat a Calzedonia: itt az új márkanév appeared first on Forbes.hu.