:

Belenyúlnak az életbiztosításokba, a legfájóbb pontokra készülnek rátapintani

Belenyúlnak az életbiztosításokba, a legfájóbb pontokra készülnek rátapintani

Egyre erősebbek a „value for money”, vagyis az ügyfélérték növelésének a jelszavával megfogalmazott kezdeményezések az Európai Unió megtakarítási piacán. Bár a közvetítői jutalékok betiltása is szóba került, eddig nem mennek el, úgy tűnik. A Magyar Nemzeti Bank ugyanakkor készül valamire: a 7-8 évvel ezelőtt bevezetett etikus életbiztosítási koncepciót továbbfejlesztve eltüntetné a negatív hozamot ígérő „hibás” termékeket a piacról, etikusabb értékesítési gyakorlatot segítene elő, és új intézkedésekkel támogatná az ügyfelek elégedettségét. Részletesen foglalkozunk a „value for money” témával a Portfolio közelgő, február 27-ei Biztosítás 2024 konferenciáján, érdemes lesz eljönni. Addig is az alábbiakban 11 ábrán mutatjuk be az életbiztosítási piac hazai folyamatait.

Hirdetés

Cimkék

Keresés