A hagyományos reklámhordozók ideje leáldozik, a véleményvezérek alakítják a trendeket
A hagyományos reklámhordozók ideje lassan leáldozik, miközben egyre többen bíznak az influenszerek által ajánlott termékekben. A brit Joe Wicks a Covid-járvány idején minden nap 9 órától megtartotta „reggeli tornáját” az online térben, hogy megmozgassa az otthonukba kényszerült gyerekeket és vállalkozó kedvű felnőtteket. Bár a The Body Coach néven is ismert influenszer már jóval korábban, 2014-ben elindította az Instagramon videósorozatát, amelyben 15 másodperc alatt mutatott be ízletes és egészséges recepteket követőinek, igazán népszerűvé azonban csak akkor vált, amikor az aggodalommal teli hónapokban kapaszkodót nyújtott az embereknek vidám tornagyakorlataival. Az ő példája is jól mutatja azt a trendet, hogy napjainkra mennyire átalakult a marketing világa – írja a Foodnavigator.
(Mozaik)