:

Itt az első reklám, amit mesterséges intelligenciával csináltak

Itt az első reklám, amit mesterséges intelligenciával csináltak

Egyre több helyen tűnnek fel mesterséges intelligencia által készített videók, mióta az OpenAI 2024 elején bemutatta a Sora AI elnevezésű alkalmazását. Bár hivatalosan még meg sem jelent az eszköz, az első videoklip után már reklámfilmet is generáltak ennek segítségével, írja a The Hollywood Reporter.

A csőd után visszatérő Toys ‘R’ Us lett az első márka, amely a Sorával készített hirdetést: a nagyjából egy perces szpotot egy franciaországi konferencián mutatták be.

A videó célja, hogy elmesélje a márka alapítója, Charles Lazarus történetét, hogyan álmodta meg a vállalkozását, és annak kabaláját, Geoffrey-t, a zsiráfot.

A Toys ‘R’ Us játékbolt-márka 2017-ben ment csődbe, majd 2022-ben újra feltűnt az amerikai a Macy’s üzleteiben. A reklám mögött álló kreatívok elmondták, hogy minden, amit a közönség lát, egyszerű szöveg alapján készült, ugyanakkor jelezték, hogy egyes felvételekkel többet kellett bíbelődni, mint másokkal.

A Sora limitje hivatalosan egy perc, a kész anyag mégis 66 másodperces lett. Az OpenAI még nem közölt hivatalos megjelenési dátumot a Sora AI videdógenerátor kapcsán, de egyes pletykák szerint nyár végére a nyilvánosság számára is elérhető lehet a fejlesztés.

Kapcsolódó Döbbenetes és ijesztő az OpenAI új fejlesztése Az OpenAI legújabb, Sora nevű modellje pár szó alapján képes generálni egy fotorealisztikus, vagy épp animált kisfilmet.

The post Itt az első reklám, amit mesterséges intelligenciával csináltak first appeared on 24.hu.