:

Egyre népszerűbbek Magyarországon a nyitott bevásárlóközpontok

Egyre népszerűbbek Magyarországon a nyitott bevásárlóközpontok

A pandémia, a gazdasági nehézségek és az energiaválság következtében a retail üzletágban egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a strip mallok, azaz a nyitott bevásárlóparkok. A változatos bérlői mix, a szolgáltatások széles köre, a könnyű, kényelmes parkolás és az átlátható alaprajzi elrendezés vonzó a tudatos vásárlók és a márkák számára, így a kiskereskedelem egyre fontosabb szegmensét képviselik. A hazai retail piacon 2022 óta a CPI Hungary portfóliójába tartozó, 14 egységgel működő Stop Shop-hálózat látogatószáma 2023-ban – a két CityMarket bevásárlóparkkal együtt – meghaladta a 21,5 milliót, miközben csaknem 100%-os kihasználtsággal üzemel - közölte a társaság.

Hirdetés

Cimkék

Keresés