:

Túl a kötelezőn: amikor a compliance üzleti értéket teremt

Túl a kötelezőn: amikor a compliance üzleti értéket teremt

A compliance stratégiai jelentősége ugrásszerűen növekszik az egyre szigorodó szabályozási környezetben. A vállalatoknak egyszerre kell megfelelniük mind a külső elvárásoknak, így a különböző jogszabályoknak, szabványoknak, mind pedig a belső, saját szabályrendszerüknek. A külső megfelelési dimenzióba tartozik, hogy minden céget közvetlenül érinthetnek az olyan uniós jogszabályok is, mint a digitális akadálymentesítési előírások, a Data Act vagy az AI Act. A jogi-szabályozási megfelelés ezért mind nagyobb szerepet kap a vállalatirányítási szempontok között, mivel a külső elvárásokat le kell fordítani a vállalat saját nyelvére és be kell illeszteni a folyamatokba. A Digital Compliance 2025 konferencia 2025. május 6-án átfogó képet nyújt arról, hogyan válhat a jogi megfelelés a vállalati működés szerves részévé, csökkentve a jogértelmezési bizonytalanságokat és elősegítve a külső és belső szabályoknak való proaktív megfelelést. A Portfolio interjújában Firniksz Judit és Megyeri Andrea, a Wolters Kluwer Hungary szakértői osztották meg tapasztalataikat arról, hogyan lehet a compliance-t üzleti előnnyé formálni ebben a gyorsan változó piaci környezetben.

Hirdetés

Cimkék

Keresés