Két népszerű tévécsatorna vonult ki Magyarországról
- Forbes
- 02 Jan, 2024
- Címkék: #A jó élet # Üzlet # Discovery # DTX # kábeltévé # kereskedelmi televízió # technológia # tévé # Warner
Január elsején elsötétült a Discovery Science és a DTX, ezek elérhetőségét ugyanis megszüntette a Magyarországot is magába foglaló régióban a Warner Bros–Discovery.
Sokakat meglepetésként érhetett január elsején, ahogy a Media1 is megírta, hogy 2024 elején megszűnt két közkedvelt magyar tévécsatorna. Év végével ugyanis két csatornától is búcsúznia kell a nézőknek: a Discovery Science és a DTX csatornák elérhetőségét is megszüntette a Magyarországot is magába foglaló régióban a Warner Bros–Discovery (WBD).
A Warner Bros. Discovery több piacról is kivonult, ide tartoznak Közép- és Kelet-Európa országai, Délkelet-Európa egyes államai, a Közel-Kelet és Törökszország, illetve a balti államok is.
Magyarországon kívül Románia, Csehország, Szlovákia, Bulgária, Szerbia, Szlovénia, Bosznia-Hercegovina, Horvátország, Montenegró, Macedónia, Albánia, Görögország, Ciprus, Málta, Izrael, Lettország, Litvánia, Észtország, Törökország, Irán ,Libanon, Palesztina, Tunézia, Algéria, Irak, Líbia, Katar, Egyesült Arab Emírségek, Bahrein, Jordánia, Marokkó és Szaud-Arábia is kénytelen volt búcsút venni a két tematikus csatornától, írta a portál.
A Discovery Science és a DTX 2024 januárjától nem lesz elérhető Közép-Európában, a Közel-Keleten és Törökországban. 2024 januárjától a Warner Bros. Discovery portfóliójába tartozó két lineáris csatorna, a Discovery Science és a DTX sugárzása megszűnik Közép-Európában, a Közel-Keleten és Törökországban. A Discovery Science és DTX kedvelt műsorai mint a Kindig Customs, az Autókereskedők (Wheeler Dealers), a Hogyan készült? (How It’s Made és a How Do They Do It) továbbra is elérhetőek lesznek a Warner Bros. Discovery más kiemelt csatornáin” – nyilatkozta a Media1.hu-nak Pinczés-Pressing Ádám, a Wbd magyarországi képviseletének pr-menedzsere korábban.
The post Két népszerű tévécsatorna vonult ki Magyarországról appeared first on Forbes.hu.